Google
 

Friday 12 September 2008

討厭,又比老闆罵了:[

頂,你比個deadline我係下個禮拜,那你無情情走黎要睇進度,我咪比你睇囉。但既然deadline係下星期,你無理由expect我今日已經做好所有野掛。

每個人做事的程序都唔同的啦,我習慣大包圍之後再細分有用的野,你習慣在每一個area下即時細分有用的野,anyway我覺得結果都差不多啦,總之最後個結果ok咪得囉,分別只不過係你的程序會使你的結果在任何時候抽查都會好到point,但我的就要最後的結果才到point。你幹嗎要說得那麼難聽,外加扁得我一文不值呀。

我不介意改變我的習慣來遷就一下你的要求,反正你係老闆嘛,但如果你要我跟足你的做事方式+程序,那你應該一開始就告訴我啦,不是每次都給我機會"自由發揮",然後卻突然走出來完全推翻我所做的野嘛!

重要次次開罵也是在同一個點上重複又重覆,上次更加比佢鬧到我有d失控.......說真的我自問EQ都唔係太差的人,基本上情緒不會有太大的波動,但當你不停的focus係同一個point,重要只是一點小事上作批評,我才會(在佢依然continue鬧緊的半個小時後)發洩一下囉......唔不過我睇我真係要再加強一下我的EQ啦,唉!